Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


06.12.2008 r. - Turniej WH40K w TW

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Czw 20:44, 04 Gru 2008    Temat postu: 06.12.2008 r. - Turniej WH40K w TW

Witam,

oto Regulamin Turnieju WH40K Local Class Exclamation

A oto Regulamin turnieju:

MultiMelta Fest czyli Gorące Spotkania Amatorów Wygrzewu XXVI


1. Termin: Turniej rozpocznie się 06 grudnia 2008 o godzinie 10:00.

2. Miejsce: CENTRUM KULTURY AGORA, pl. J. Piłsudskiego 2, sala 23

3. Organizatorami turnieju jest klub "Twierdza Wrocław".

4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2000 pkt i zbudowane według Standard Organization Force.

4a. Gramy na zasady V Edycji Exclamation

5. Dopuszczone armie:
- Wszystkie podstawowe i obowiązujące kodeksy (np. Codex: Imperial Guards, Codex: Blood Angels z WD etc.);
- Kroot Mercenaries;
- dodatkowo istnieje możliwość korzystania z następujących jednostek 'sprzymierzonych': Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- można korzystać z pojazdów typu Flyer (seria Imperial Armour i Imperial Armour Apocalypse zasady z Apocalypse) i reszty pojazdów IA ale bez Structure Pointów.

Do armii MOŻNA dołączać bohaterów specjalnych.

6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę (max. dodatkowe 5pkt). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team') i będzie to sprawdzane Exclamation . Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. Organizatorzy nie zapewniają wyżej wymienionych pomocy. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. Dodatkowo za nie spełnienie tych wymogów, będą przyznawane punkty karne.

7. Zapisy będą przyjmowane od godziny 10:00 do 10:15. Następnie, w wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane na zasadzie najlepszy z drugim, trzeci z czwartym itd. Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

8. Pojedyncza bitwa będzie trwała 2 godziny. Jeśli bitwa nie zakończy się po regulaminowym czasie należy ją przerwać tak by obaj gracze mieli za sobą tę samą liczbę tur. W szczególnych przypadkach sędzia może zakończyć bitwę wcześniej lub pozwolić na jej przedłużenie. Bitwa rozpoczęta po czasie będzie trwała krócej, co więcej, gracz, który spowodował opóźnienie zostanie ukarany punktami karnymi.
Plan rozgrywek:

Bitwa 1 początek: 10:15

Bitwa 2

Bitwa 3 koniec: 16:45

9. Scenariusze

Bitwa 1: Annihilation.
Cytat:

zasady specjalne: Reserves, Deep Strike, Infiltration;

rozstawienie: Dawn of War (Night Fight w pierwszej turze).

dodatkowe zasady specjalne: za każde 250 różnicy małych punktów gracz otrzymuje dodatkowego "kill pointa" (KP), różnica kill pointów daje wynik bitwy (różnica 0 KP -> wynik 10:10; różnica 1 KP -> 11:9; różnica 2 KP -> 12:8 itd.), małe punkty liczyma jak w IV Edycji.

Bitwa 2: Seize Ground.
Cytat:

zasady specjalne: Reserves, Deep Strike, Infiltration;

rozstawienie: Pitched Battle.

dodatkowe zasady specjalne: rozstawiamy 5 znaczników (każdy znacznik to 1 "victory point"), za każde 250 różnicy małych punktów gracz otrzymuje dodatkowego "victory pointa" (VP), różnica victory pointów daje wynik bitwy (różnica 0 VP -> wynik 10:10; różnica 1 VP -> 11:9; różnica 2 VP -> 12:8 itd.), małe punkty liczyma jak w IV Edycji.

Bitwa 3: Capture and Control.
Cytat:

zasady specjalne: Reserves, Deep Strike, Infiltration;

rozstawienie: Spearhead.

dodatkowe zasady specjalne: za każdy kontrolowany objective gracz otrzymuje 5 victory pointów, za każde 250 różnicy małych punktów gracz otrzymuje dodatkowego victory pointa (VP), różnica victory pointów daje wynik bitwy (różnica 0 VP -> wynik 10:10; różnica 1 VP -> 11:9; różnica 2 VP -> 12:8 itd.), małe punkty liczyma jak w IV Edycji.


10. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

11. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

12. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki. Nie jest wymagany 'pełny' WYSIWIG jednak o wszelkich zmianach w wyglądzie należy poinformować przeciwnika przed bitwą. W przypadku niejasności sędzia może orzec na niekorzyść gracza wystawiającego sporną jednostkę.

13. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według scenariuszy.

14. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w rozgrywkach). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

15. Dodatkowa punktacja turnieju:

Kategoria ------------------ Duże Punkty Turniejowe

Upomnienie ----------------------- 5 pkt karnych
Brak kostek, miarki itp. --------- 5 pkt karnych
Brak rospiski ---------------------- dyskwalifikacja

Pełny WYSIWYG! ----------------- max. +3 pkt
Czytelna rozpiska ---------------- max. +5 pkt
Pomalowana armia (cała) ------- +3 pkt


Każdy gracz będzie wypełniał kartą turniejową przynależną do stołu, gdzie należy wpisywać zdobyte punkty. Uwaga: wypełnienie karty musi odbyć się zaraz po zakończeniu bitwy, w obecności przeciwnika i/lub sędziego.

16. Wstęp 10zł dla członka klubu, który ma opłaconą bieżącą składkę (członkowie klubu zalegający z opłatami kilka miesięcy nie będą dopuszczeni do Turnieju chyba że uregulują zaległości!), 12zł dla pozostałych graczy.

17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

19. Pytania można kierować do Sędziego Głównego: [link widoczny dla zalogowanych]
A na turnieju Sędzią będzie Łukasz Exclamation Twisted Evil

SERDECZNIE ZAPRASZAMY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin