Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


09-02-2008r. - Turniej WH40K w TW

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Pon 12:06, 04 Lut 2008    Temat postu: 09-02-2008r. - Turniej WH40K w TW

Witam,

w tym wątku pojawi się Regulamin (jeszcze dzisiaj) i będą omawaine szczegóły Turnieju Local Class WH40K, który odbędzie się w najbliższą sobotę 09-02-2008r. w TW Exclamation
Już wieczorem Regulamin Exclamation

Oto już jest Exclamation Exclamation Exclamation

Regulamin turnieju:

MultiMelta Fest czyli Gorące Spotkania Amatorów Wygrzewu XVII
(powrót do starej nazwy)

1. Termin: Turniej rozpocznie się 9 lutego 2008 o godzinie 10:00.

2. Miejsce: CENTRUM KULTURY AGORA, pl. J. Piłsudskiego 2, sala 23

3. Organizatorami turnieju jest klub "Twierdza Wrocław".

4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2000 pkt i zbudowane według

Standard Organization Force.

5. Dopuszczone armie:
- Wszystkie podstawowe i obowiązujące kodeksy (np. Codex: Imperial Guards, Codex: Blood Angels z WD etc.);
- Kroot Mercenaries;
- dodatkowo istnieje możliwość korzystania z następujących jednostek 'sprzymierzonych': Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- można korzystać z pojazdów typu Flyer (seria Imperial Armour i Imperial Armour update 2006) i reszty pojazdów IA ale bez Structure

Pointów.

Do armii MOŻNA dołączać bohaterów specjalnych.

6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę (max. dodatkowe 5pkt). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team') i będzie to sprawdzane Exclamation . Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. Organizatorzy nie zapewniają wyżej wymienionych pomocy. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. Dodatkowo za nie spełnienie tych wymogów, będą przyznawane punkty karne.

7. Zapisy będą przyjmowane od godziny 10:00 do 10:15. Następnie, w wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane na zasadzie najlepszy z drugim, trzeci z czwartym itd. Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

8. Pojedyncza bitwa będzie trwała 2 godziny. Jeśli bitwa nie zakończy się po regulaminowym czasie należy ją przerwać tak by obaj gracze mieli za sobą tę samą liczbę tur. W szczególnych przypadkach sędzia może zakończyć bitwę wcześniej lub pozwolić na jej przedłużenie. Bitwa rozpoczęta po czasie będzie trwała krócej, co więcej, gracz, który spowodował opóźnienie zostanie ukarany punktami karnymi.
Plan rozgrywek:

Bitwa 1: 10:15-12:15

Bitwa 2: 12:30-14:30

Bitwa 3: 14:45-16:45

9. Scenariusze

Bitwa 1: Czas portali.
Cytat:
poziom: Alfa;

zasady specjalne: Przed rozstawieniem każdy Gracz wystawia 2 znaczniki (na zmianę), 6 cali od krawędzi i 6 cali od swojej strefy

rozstawienia. Po rozstawieniu każdy znacznik skateruje 6 cali nawet jeśli wypadnie "HIT". W trakcie bitwy znacznik jest wielkości małego blasta. Każdy model który dotyka znacznika zostaje ściągnięty ze stołu za wyjątkiem independentów, monsterów (dostają po d6 ran) i pojazdów (automatyczna penetracja). Portal: na początku każdej tury każdy znacznik skateruje 2d6 cali (nie może wypaść za stół, na "HIT" zostaje, a przy dublecie na kostkach znika; nie można przesuwać modeli do środka za pomocą Lasha!!!!!).

dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters (ćwiartka przeciwnika 1000 pkt; ćwiartki boczne po 500 pkt), Infiltracja, Deep Strike, Night Fignt (w 1 turze), Victory Points;

rozstawienie: Cleans II (z III edycji).


Bitwa 2: Czas misji.
Cytat:
poziom: Alfa;

zasady specjalne: Przed rozstawieniem każdy Gracz wystawia 2 znaczniki (na zmianę), 6 cali od krawędzi i 6 cali od swojej strefy rozstawienia. Po rozstawieniu każdy znacznik skateruje 6 cali nawet jeśli wypadnie "HIT". Po rozstawieniu każdy Gracz losuje cel misji (podane w tabelce). Każdy cel wart jest 1000pkt. Znacznik kontroluje się w 3 calach (wystarczy mieć jeden cały model; bez modeli przeciwnika). Cele misji:
[1]
- musisz zająć swoje dwa znaczniki
- musisz zająć jeden znacznik przeciwnika
[2]
- musisz zająć dwa znaczniki przeciwnika
- musisz zająć jeden swój znacznik
[3]
- musisz zająć swoje dwa znaczniki
- musisz wyeliminować HQ przeciwnika
[4]
- musisz zająć dwa znaczniki przeciwnika
- musisz mieć więcej jednostek w strefie rozstawienia przeciwnika niż On
[5]
- musisz zająć jeden swój znacznik
- musisz kontrolować dwie ćwiartki
[6]
- musisz zająć dwa znaczniki przeciwnika
- przeciwnik nie może kontrolować więcej niż 1 ćwiartki

dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Infiltracja, Deep Strike, Victory Points;

rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).

Bitwa 3: Czas kolesi.
Cytat:
poziom: Alfa;

zasady specjalne: Każda armia ma do dyspozycji 2 Kolesi. Są to zwykli żołnierze owiani ZŁĄ sławą za swe czyny. Ich obecność inspiruje towarzyszy do aktów najwyższej odwagi. Każdy z nich ma statystki:
WS4, BS4, S3, T4, W1, I4, A2, LD 9, Save 3+/5+;
Koleś jest Independentem w zakresie scorowania i walki/strzelania. Uzbrojony jest w bolt pistol i close combat weapon. Kolesia można dołączyć do oddziałów (nie mogą ich opuścić). Przed bitwą należy wybrać do jakiej kategorii będzie należał Koleś (wszyscy w danej armii muszą należeć do tej samej kategorii):
- Czempion - dodaje oddziałowi +1WS;
- Strzelec Wyborowy - dodaje oddziałowi +1BS;
- Wojownik - dodaje oddziałowi +1I;
- Kaznodzieja - dodaje oddziałowi +1A;
- Komisarz - dodaje oddziałowi +1LD;
Bonusy się nie kumulują. Koleś dołączony do oddziału porusza się z jego prędkościa (a więc jak dołączy się do bike'ów, to traktowany jest pod względem ruchu jakby miał bike'a, jak do jump pack'ów to jakby miał jump pack'a i tak dalej). Jeśli jego odział zginie to może dołączyć się do innego lecz będąc sam porusza się jak piechota. Koleś musi się wyróżniać z oddziału i musi być reprezentowany przez model tej samej rasy. Nie trzeba przedstawiać rodzaju Kolesia. Za zabicie Kolesia zdobywa się dodatkowe 1000 pkt.

dodatkowe zasady specjalne: Infiltracja, Victory Points;

rozstawienie: Take & Hold (12 cali od krawędzi).

10. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

11. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

12. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki. Nie jest wymagany 'pełny' WYSIWIG jednak o wszelkich zmianach w wyglądzie należy poinformować przeciwnika przed bitwą. W przypadku niejasności sędzia może orzec na niekorzyść gracza wystawiającego sporną jednostkę.

13. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:

Różnica małych pkt Wynik w VP
0 - 200 ---------- remis (10:10)
201-1000 ------- małe (13:7)
1001-1500 ------ średnie (15:5)
1501-2000 ------ duże (17:3)
+2001 ----------- masakra (20:0)

15. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w rozgrywkach). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

16. Dodatkowa punktacja turnieju:

Kategoria ------------------ Duże Punkty Turniejowe

Upomnienie ----------------------- 5 pkt karnych
Brak kostek, miarki itp. --------- 5 pkt karnych
Brak rospiski ---------------------- dyskwalifikacja

Pełny WYSIWYG! ----------------- max. +3 pkt
Czytelna rozpiska ---------------- max. +5 pkt
Pomalowana armia (cała) ------- max. +5 pkt


Każdy gracz będzie wpisywał zdobyte punkty do "karty stołu". Uwaga: wypełnienie karty musi odbyć się zaraz po zakończeniu bitwy, w obecności przeciwnika i/lub sędziego.

17. Wstęp 7zł dla członka klubu, który ma opłaconą bieżącą składkę (członkowie klubu zalegający z opłatami kilka miesięcy nie będą dopuszczeni do Turnieju chyba że uregulują zaległości!), 10zł dla pozostałych graczy.

18. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

19. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

20. Pytania można kierować do Sędziego Głównego: [link widoczny dla zalogowanych]

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

A to już wyniki ostateczne:

Miejsce Imię i nazwisko Armia Miasto Punkty Punkty rankingowe
1 Aleksander Krzyż Space Marines Wrocław 53 11
2 Jakub Wójcik Space Wolves Wrocław 39 9
3 Łukasz Simiński Space Marines Wrocław 33 7
4 Bartosz Staszczak Sisters of Battle Wrocław 33 5
5 Marek Zwierzchowski Tyranids Wrocław 30 4
6 Jarosław Wiszniewski Necrons Wrocław 23 3
7 Damian Radziewicz Blood Angels Wrocław 18 2

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Wto 13:23, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rebel
Dobosz



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:12, 07 Lut 2008    Temat postu:

Dzisiaj to jak widać pojęcie względne.
A moje pytanie jest czy bedą nowe scenariusze w końcu ;>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Czw 13:10, 07 Lut 2008    Temat postu:

Witam,

o, o, jaki niecierpliwy i dosłowny Exclamation A jak trzeba przyjść na turniej to mówi że będzie a później Go nie ma... Sad
Scenariusze będą - nowe i to już dzisiaj Laughing wieczorem Laughing

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majsinek
Da Wielki Zielony



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żytnia Street

PostWysłany: Pią 21:15, 08 Lut 2008    Temat postu:

Sorry, że tak brutalnie ale do bani są te scenariusze Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KapitanSchab
Rycerz Twierdzy



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:29, 08 Lut 2008    Temat postu:

mnie niestety tym razem nie bedzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Nie 13:07, 10 Lut 2008    Temat postu:

Witam,

Majsinek napisał:
Sorry, że tak brutalnie ale do bani są te scenariusze Confused


Podoba mi się Twoje zdanie, tym bardziej że na Turnieju nie byłeś i nie grałeś w nie Laughing
Jakoś wszyscy dobrze się bawili Very Happy

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majsinek
Da Wielki Zielony



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żytnia Street

PostWysłany: Nie 15:24, 10 Lut 2008    Temat postu:

Hehe no to najważniejsze, na turnieju nie mogłem być ale "ofkors noł ofens".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Nie 17:14, 10 Lut 2008    Temat postu:

Witam,

oczywiście że to najważniejsze Exclamation
Niestety podczas trwania Turnieju zauważyłem parę drobiazgów, które zmieniły trochę plan ale następnym razem będzie lepiej Wink
Po pierwsze musi wylecieć Anihilacja w II scenariuszu no i Wortexy z pierwszego nie mogą tak łatwo znikać (ilość dubli okazała się mordercza Exclamation ). No i Wortex musi likwidować na drodze przelotu wszystko Laughing a nie tylko w miejscu lądowania.

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA
Setnik



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:02, 11 Lut 2008    Temat postu:

gdzie szukać wyników ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Wto 13:11, 12 Lut 2008    Temat postu:

Witam,

czyżbyś zajął jakieś wysokie miejsce Question Razz
Zaraz uzupełnię braki Exclamation

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Wto 13:25, 12 Lut 2008    Temat postu:

Witam,

wyniki już są, pod Regulaminem - jak zawsze Wink

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA
Setnik



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:22, 14 Lut 2008    Temat postu:

uważam ze 2 miejsce to całkiem dobry wynik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin