Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Dni Fantastyki 2007 - 30.06.2007r. - 01.07.2007r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Pon 23:57, 25 Cze 2007    Temat postu: Dni Fantastyki 2007 - 30.06.2007r. - 01.07.2007r.

Witam,

oto pierwsza wersja Regulaminu Turnieju WH40K Local Class, który odbędzie się na Dniach Fantastyki 2007 Exclamation

Ver. 1.0. (25-06-2007r.)

1. Czas i miejsce turnieju:
a) rozpoczęcie 30-06-2007r. (sobota)
- rejestracja od 10:00 do 10:50
- pierwsza bitwa – 11:00
b) zakończenie 01-07-2007r. (niedziela)
- pierwsza (czwarta) bitwa 10:00
- ogłoszenie wyników 14:00
c) miejsce: Centrum Kultury "ZAMEK", pl. Świętojański 1 we Wrocławiu
d) więcej informacji na stronie konwentu: [link widoczny dla zalogowanych]
e) Truniej przeznaczony jest dla graczy początkujących i średnio zaawansowanych! Organizatorzy będą decydować o uczestnictwie w Turnieju!
2. Sędzia Główny: Damian Radziewicz ( mailto:dondamiano69@o2.pl )
3. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 29-06-2007r. do godziny 24:00. Rozpiski należy przesyłać do Organizatorów. Za poprawną rozpiskę
przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt. do klasyfikacji turnieju.
4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 1500 pkt. i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.
Cytat:
- dopuszczone są wszystkie armie oficjalne (Codex'y, obowiązuje "stary" Codex BA),
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,
- dopuszczeni są wszyscy bohaterowie specjalni (w tym nowi eldarscy i DA), nawet ci, na których zgodę musi wyrazić przeciwnik,
- zabronione są VDR, pojazdy i dodatki z Imperial Armour i Tyranid Monstrocities.

5. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez Sędziego. Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie
wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np.
tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla Sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres).
Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
7. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki. Armia POWINNA być pomalowana a podstawki wymodelowane (co najmniej pomlowane jednym kolorem), za wkład pracy nad swoją armią będą przyznawane dodatkowe pkt.
8. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
9. Rozegranych będzie 5 bitew:
- Sobota:
- 11:00 - 12:45 Bitwa I
- 13:00 - 14:45 Bitwa II
- 15:00 - 16:45 Bitwa III
- Niedziela:
- 10:00 - 11:45 Bitwa IV
- 12:00 - 13:45 Bitwa V
10. Dodatkowe punkty turniejowe:
- pomalowanie armii - 10 pkt.;
- wymodelowane podstawek - 5 pkt.;
- konwersje - 10 pkt.;
- historia armii (wymyślona przez Gracza) - 10 pkt..
11. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
Wynik:
Cytat:
0-150 ------- 10-10
151-300 ---- 11-9
301-450 ---- 12-8
451-600 ---- 13-7
601-750 ---- 14-6
751-900 ---- 15-5
901-1050 -- 16-4
1051-1200 - 17-3
1201-1350 - 18-2
1351-1500 - 19-1
1501+ ------ 20-0

12. Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać "fairplay" jednemu ze swoich przeciwników. Za każde, zdobyte w ten sposób uznanie przeciwnika, gracz otrzyma 3 pkt. do klasyfikacji.
13. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami
karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
14. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
15. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
16. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
17. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
18. SCENARIUSZE I DODATKOWE REGULACJE
Scenariusze:
Cytat:
1. Bitwa I Recon
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Enemy Lines, Infiltracja, Deep Strike, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
2. Bitwa II Seek & Destroy
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Deep Strike, Infiltracja, Dusk&Dawn, Victory Points;
- rozstawienie: Cleans II (trójkąty utworzone przez punkty leżące 18 cali od rogów stołu).
3. Bitwa III Cleans
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters, Deep Strike, Victory Points;
- rozstawienie: Cleans.
4. Bitwa IV Secure and Control
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Loot (każdy z graczy ma 2 objectivy po 750pkt. każdy), Deep Strike, Concealment, Victory Points;
- rozstawienie: Secure and Control (12 cali od krawędzi).
5. Bitwa V Ukręć łeb hydrze
- cel misji: każda jednostka HQ przeciwnika warta jest +150VP, każda jednostka Elites +100VP (jeśli armia posiada mniej jednostek danego typu to sloty HQ i Elites warte są 300VP, w przypadku braku Elites każde
HQ warte jest 300VP);
- w przypadku slotów, które posiadają więcej niż jedną jednostkę (z wykluczeniem Imperial Guard) dodatkowe punkty należy równomiernie rozdzielić - np. w przypadku, gdy gracz wystawia 3 Lictory z jednego slotu
Elit, każdy z nich jest wart dla przeciwnika +34VP; w przypadku slotów HQ Imperial Guard dodatkowe punkty przyznawane są za Command Section oficera.
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Deep Strike, Urodzony Dowódca, Victory Points;
- rozstawienie typu L (1/2 krawędzi stołu własnej i bocznej i 12 cali głęboka);
- Urodzony Dowódca - jeżeli dowódca armii (przez dowódcę rozumiemy wybór HQ wyznaczony do tego celu na początku bitwy) żyje i jest na stole, to cała armia dostaje +1 do wartości swojego LD (wartość LD nie
może jednak przekroczyć 10). Jeżeli w którymś momencie bitwy dowódca zginie, wszystkie jednostki w tej armii muszą natychmiastowo wykonać test złamania (dokładnie taki sam, jak w przypadku poniesienia 25%
strat w wyniku ostrzału przeciwnika). Dodatkowo armia ta cierpi -1 do LD do końca bitwy (LD nie może spaść poniżej 3).
- czas trwania: 6 tur;

Tereny:
1. Górki jednowarstwowe mają wielkość 2, traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, za górką jest Cover Save na 5+.
2. Górki dwuwarstwowe mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save.
3. Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
4. Budynki:
- traktowane są jako Area Terrain o wysokości 3 za wyjątkiem ruin parterowych, które mają wysokość 2,
- wejść na piętro (tylko na pierwsze i drugie, następne traktowane są jako Teren Niedostępny) można z każdej strony budynku (również z zewnątrz) pokonując odległość w pionie, która dzieli obie kondygnacje, należy
jednak pamiętać, że jest to trudny teren, a wynik rzutu zaokrągla się tak by oddział zatrzymał się na piętrze (niedopuszczalne jest pozostawanie między piętrami),
- 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne),
- modele za oraz wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,
- wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
- w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
5. Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.
6. Tank Trapy są traktowane jako teren niedostępny dla pojazdów i normalny teren dla piechoty (Cover Save na 4+).
ZAPRASZAMY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Perturabo
Pikinier



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olympia

PostWysłany: Wto 13:01, 26 Cze 2007    Temat postu: Re: Dni Fantastyki 2007 - 30.06.2007r. - 01.07.2007r.

na stronie dni fantastyki pisze, ze jest na 2000.
i dlaczego dopuszczasz "stary" codex blood angeli skore juz obowiazuje nowy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Wto 13:38, 26 Cze 2007    Temat postu: Re: Dni Fantastyki 2007 - 30.06.2007r. - 01.07.2007r.

Witam,

Perturabo napisał:
na stronie dni fantastyki pisze, ze jest na 2000.


Myślę że mam bardziej aktualne wiadomości niż na stronie Dni Fantastyki Twisted Evil A wynika to z faktu że trochę zmieniliśmy formułę tego turnieju - przeczytaj dokładnie pierwsze pkt Regulaminu Exclamation

Perturabo napisał:
i dlaczego dopuszczasz "stary" codex blood angeli skore juz obowiazuje nowy?


Eee..., ja nie mam jeszcze nowego Codexu - oficjalnego więc na takiej większej imprezie nie mogę sędziować wg nowych zasad Crying or Very sad Ale następnym razem, mam nadzieję, będzie już lepiej Wink

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malakis
Giermek



Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:23, 26 Cze 2007    Temat postu:

Czy zmiana punktowa na 2k mocno wpłynie na czas rozegrania turnieju?

Oraz właściwe pytanie: ilu czterdziestkowców będzie miało po turnieju siły na drugi turniej (WM/Hordes) o 18?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Perturabo
Pikinier



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olympia

PostWysłany: Śro 7:25, 27 Cze 2007    Temat postu: Re: Dni Fantastyki 2007 - 30.06.2007r. - 01.07.2007r.

DonDamiano napisał:

Eee..., ja nie mam jeszcze nowego Codexu - oficjalnego więc na takiej większej imprezie nie mogę sędziować wg nowych zasad Crying or Very sad Ale następnym razem, mam nadzieję, będzie już lepiej Wink

moge ci prszeslac jak chcesz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KANE
Łucznik



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: zza światów

PostWysłany: Śro 13:41, 27 Cze 2007    Temat postu:

Witam
Dobra napiszę to tutaj ze względu na to że mail do sędziego spotkał się z totalnym olewem Twisted Evil . OK do rzeczy:
"Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki"
chodzi o tzw. proxy czy także o ekwipunek? Marine z bolterem nie może grać jako plazma? Będą jakieś ujemne punkty? Co z drop podami? Gracz używający takowych powinien przynieść ze sobą drop pod czy będzie umowny np. w postaci dużego placka?? Prosiłbym o w miarę szybką i rzeczową odp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA
Setnik



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:48, 27 Cze 2007    Temat postu:

młoda foka na ile w końcu punktów jest ten turniej na dniach fantastyki ?? i co to znaczy że sędzia będzie decydował o uczestnictwie w turnieju ??



(ja chcę grać na 2000p)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Sob 21:33, 30 Cze 2007    Temat postu:

Witam,

malakis napisał:
Czy zmiana punktowa na 2k mocno wpłynie na czas rozegrania turnieju?

Oraz właściwe pytanie: ilu czterdziestkowców będzie miało po turnieju siły na drugi turniej (WM/Hordes) o 18?


Z tego co wiem to nie było problemów, prawda Question Wink
Prosiłbym o trochę więcej zaufania do Orgów.

Perturabo napisał:

moge ci prszeslac jak chcesz


Słaby żart, słaby Razz

KANE napisał:
Dobra napiszę to tutaj ze względu na to że mail do sędziego spotkał się z totalnym olewem Twisted Evil .


Nie z "totalnym olewem" tylko z bardzo zajętym człowiekiem pracy, OK Question Niestety na Słowacji, gdzie byłem, neta nie uświadczysz Crying or Very sad więc i odpowiedzi nie było.

KANE napisał:
OK do rzeczy:
"Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki"
chodzi o tzw. proxy czy także o ekwipunek? Marine z bolterem nie może grać jako plazma? Będą jakieś ujemne punkty? Co z drop podami? Gracz używający takowych powinien przynieść ze sobą drop pod czy będzie umowny np. w postaci dużego placka?? Prosiłbym o w miarę szybką i rzeczową odp.


To Turniej Local Class więc proxy można mieć ale bez przesady: puszka "coli" to nie LandRaider Exclamation
Drop Poda można zastąpić dużym plackiem ale najlepiej mieć coś bardziej 3D Wink

QBA napisał:
młoda foka na ile w końcu punktów jest ten turniej na dniach fantastyki ?? i co to znaczy że sędzia będzie decydował o uczestnictwie w turnieju ??
(ja chcę grać na 2000p)


To znaczy że turniej jest dla "początkujących i średniozaawansowanych" czyli nie dla turniejowych-ogólnopolskich wyjadaczy Wink Stąd warunek przyjęcia do Turnieju w postaci akceptacji przez Orgów.

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin