Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Halo Stars 2K9 24-25 Października Szczecin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wołek
Ciura obozowa



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin ''Monolit''

PostWysłany: Śro 16:03, 23 Wrz 2009    Temat postu: Halo Stars 2K9 24-25 Października Szczecin

• Czas i miejsce turnieju: 24 – 25 Października 2009 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.

• Koszt akredytacji za turniej wynosi 40zł. (w cenie pizza w sobotę)

• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.

• Skład Sędziowski
- Maciej "Wołek" Wołowski, tel. 0 503 948 734,
- Marcin Kropopek
- Konrad "Wisielec" Zaleski


• zgłoszenia: [link widoczny dla zalogowanych]


• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT

• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: [link widoczny dla zalogowanych]

• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 20.10.2009 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowy 3 pkt. Rozpiski zostaną opublikowane 22 października.

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2250 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.

Dopuszczone armie:
Dopuszczone do gry są następujące armie:

Codex: Space Marines
Codex: Blood Angels (pdf ze strony GW)
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Space Wolves
Codex: Eldar
Codex: Dark Eldar (również Wych Cult)
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Chaos Daemons
Codex: Orks
Codex: Witch Hunters
Codex: Daemon Hunters
Codex: Tyranids
Codex: Imperia Guard
Codex: TAU Empire
Codex: Necrons
Kroot Mercenaries (nie są dopuszczeni jako allies)

• W każdej armii dopuszczony jest 0-1 wybór z Imperial Armoura (nie licząc IA Update) (należy posiadać oryginalne figurki lub dobre konwersje,każdy gracz posiadający w armii coś z IA co jest konwersją, powinien wysłać zdjęcie figurki/pojazdu na mail zgłoszeniowy)

• Dopuszczony jest Imperial Armour Update vol.2 [link widoczny dla zalogowanych] Oprócz deathstorma i drop poda drednota.

•Obowiązują „Szczecińskie lasy występujące w Warszawie” Very Happy – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.

• dopuszczone są jednostki sojusznicze

• dopuszczeni są bohaterowie specjalni.

• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities,pojazdy super heavy i flyery.

• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.

• Armie muszą być w całości pomalowane.

• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).

• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi.


Rozegranych będzie 5 bitew:

• Sobota:

• 8.30- 9.30 Zapisy

• 9.30 – 12.30 Bitwa I

• 12.45 – 15.45 Bitwa II

• (od godz. 15.45 do 16.45 - przerwa obiadowa)

• 16.45 – 19.45 Bitwa III

• Niedziela:

• 9.00 – 12.00 Bitwa IV

• 12.15 – 15.15 Bitwa V

• 15.20 Ogłoszenie Wyników


• Ocena Armii:

• Pomalowanie armii: 0 - 6 pkt.

• Konwersje: 0 - 3 pkt.

• Podstawki 0-3 pkt

• WYSIWIG 0-3

• Test Wiedzy 0-10 pkt



• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 2 pkt. do rankingu hobbystycznego.

• Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy za który można uzyskać 10pkt.

• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. 1 fair play = 1 pkt

• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

• Tabelka Punktowa
Po misji sprawdzany taktyczny wynik bitwy czyli:
- 1 - 2 KP roznicy - 10:10;
- 3 - 4 KP roznicy - 11:9;
- 5 - 6 KP lub 1 scoring/objectiv roznicy - 12:8;
- 7 - 8 KP roznicy 2 scoringi/objectivy - 13:6;
- 9 - 10 KP roznicy 3 scoringi/objectivy - 14:6;
- >11+ KP roznicy lub 4 scoringi/objectivy - 15:5

Następnie liczymy victory pointy i porównujemy pkt. Widełki graczowi z mniejszą ilością pkt odejmują DP a graczowi z większą ilością pkt dodają DP.



Czyli np wygrałem o 3 kill pointy.
jest 11-9 dla mnie ale przeciwnik miał 500vp więcej,
według widełek to jakieś -1/+1 Dp
więc jest 10-10.


0-400 +0/-0 DP
401-800 +1/-1 DP
801-1200 +2/-2 DP
1201-1600 3+/-3 DP
1601-2000 +4/-4 DP
2001-2400+ +5/-5 DP

• Misje:

1. Przedmieścia Hive'a:
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry:6 tur
Cel: 2 znaczniki w strefie gracza,
swoje znaczniki po 300vp, wroga po 600vp
Zasady: Rezerwy, deepstrike

2.Killing spree
Rozstawienie: Spearhead
Długość gry:5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: Kill Pointy (anihilation)
Zasady: Rezerwy, Furia Khorne'a: Za każdą turę bez zdobytego killpointa tracisz 100vps. Nie można zejść poniżej zera.

3. Wspomnienie Machariusa
Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry:6 tur
Cel: za każdy scoring(liczy się jako objectiv co do wyniku bitwy) w 12'' od środka pod koniec bitwy dostajesz 350vp, jeżeli masz ich więcej niż wróg, to dodatkowo jednorazową premię 500vps
Zasady: Rezerwy, deepstrike

4. Inspirujący przywódca
Rozstawienie: stare cleanse (trójkąty 18")
Długość gry: 6 tur
Cel: 5 znaczników po 450vp
Rules: Rezerwy, deesptrike, Inspirujący Przywódca: Raz na grę, na początku tury gracza który używa tej zasady, wybrany oddział HQ daje strefę o promieniu 6', w której własne jednostki dostają ALBO +1 BS, ALBO +1WS ALBO +1 atak ALBO +1 do inicjatywy ALBO przerzut morale.

5. Totalna Rozwałka
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: Kill Pointy (anihilation)
Zasady: rezerwy, deepstrike.


Zapraszam Wink

I proszę o przyklejenie Wink

Zgłoszenia:
20 Graczy z Niemiec
21.Emeryt
22.Inki
23.Miszczu
24.Raca
25.Afro
26.Kheed
27.Marios
28.Pająk
29.Josef Knecht
30.Nanker
31.Vladdi
32.Wosho
33.Arrdian
34.Nathaniel
35.Bern-hard
36.Miły
37.Czajnik
38.Zły
39.Szymon Borsa
40.Ewok R
41.Michałku
42.gilthanas
43.Trej
44.Yedli
45.Alkohol

R -rozpa sprawdzona


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wołek dnia Nie 15:41, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wołek
Ciura obozowa



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin ''Monolit''

PostWysłany: Nie 15:44, 27 Wrz 2009    Temat postu:

małe zmiany w regulaminie co do pkt z bitew i IA.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin