Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Halo Stars 2k7

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Warhammer 40k
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wołek
Ciura obozowa



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin ''Monolit''

PostWysłany: Pią 18:12, 03 Sie 2007    Temat postu: Halo Stars 2k7

Takie info Wink
13-14 października robimy naszego chalengera.
będzie prawdopodobnie 2007 pkt z specialami(wszystkimi lub tylko wybranymi Wink ) Będą jakieś fajne scenariusze,nagrody Smile (czy coś tam) Turniej będzie jedna lecz najważniejsza dla was atrakcją Szczecińskich Dni Fantastyki Very Happy Smile

W okolicach połowy września pojawi się updejt w postaci regulaminu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wołek
Ciura obozowa



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin ''Monolit''

PostWysłany: Czw 15:58, 13 Wrz 2007    Temat postu:

Regulamin turnieju WH40K „Halo Star IV” klasy CHALLENGER na Szczecińskich Dniach Fantastyki vol.3

• Czas i miejsce turnieju: 13 – 14 Października 2007 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.

• Koszt akredytacji za cały konwent wynosi 15zł.

• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.

• Sędzia Główny: Marcin Kropopek, tel. 0 512 235 004, zgłoszenia: [link widoczny dla zalogowanych]

• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT i .......

• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: [link widoczny dla zalogowanych]

• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 11.10.2007 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowe 3 pkt.

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2007 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.

• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD.

• dopuszczony jest zarówno stary jak i nowy kodeks Chaosu.

• dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (poza Heavy Warmachines,Flyers i Inferno Shells)

• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.

• dopuszczeni są wszyscy bohaterowie specjalni.

• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities.

• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.

• Armie nie muszą być w całości pomalowane.

• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG nie jest niezbędny ale o wszystkich zmianach należy poinformować Gracza strony przeciwnej przed bitwą).

• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.




Rozegranych będzie 5 bitew:

• Sobota:

• 10.00 – 12.30 Bitwa I

• 12.45 – 15.15 Bitwa II

• (od godz. 15.15 do 16.15 - przerwa obiadowa)

• 16.30 – 19.00 Bitwa III

• Niedziela:

• 10.00 – 12.30 Bitwa IV

• 12.30 – 15.00 Bitwa V

Dodatkowe punkty turniejowe:

• pomalowanie armii: 0 - 5 pkt. Oprócz tego uczestnicy wybiorą najładniejszą/najciekawszą armię turnieju
metodą przyznawania punktów.

• konwersje: 0 - 3 pkt.

• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 3 pkt. do klasyfikacji generalnej turnieju.

• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. Osoba z największą ilością głosów otrzyma dodatkowe 3 pkt. do klasyfikacji generalnej turnieju.

• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Tereny:

• Górki jednowarstwowe mają wielkość 1, dwuwarstwowe mają wielkość 2, trzywarstwowe mają wielkość 3. Wszystkie traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu. Na górce nie ma Cover Save. Modelom o wielkości 3 Cover Save na 5+ dają górki o wielkości 2. Przy określaniu zasłaniania przez górkę stosujemy metodę widzenia „oczami” strzelającego modelu.

• Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.

• Teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny. Teren budynku określamy po obrysie podstawki.

• 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne).

• Modele wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako Obscured. Modele za budynkami są niewidoczne.

• Wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian.

• W budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.

• Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cover Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.

misje niedługo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Warhammer 40k Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin