Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Space Marini
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Warhammer 40k
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:50, 15 Lis 2006    Temat postu:

DonDamiano napisał:
Obstawa Srajka jest SUPER Exclamation Exclamation Exclamation


jest super droga :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Śro 15:53, 15 Lis 2006    Temat postu:

Witam,

jeśli chodzi o SM to wszystko co jest SUPER to jest drogie Crying or Very sad
W przeciwieństwie np do CSM...
A i tak jakbyś robił taką obstawę z Wargearu osobno to wyszłaby znacznie drożej Exclamation Exclamation Exclamation

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAG.ISTER
Dobosz



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grabiszyńska

PostWysłany: Śro 16:41, 15 Lis 2006    Temat postu:

W tym wypadku zgadzam się ze Snorrim. Obstawa Shreka jes super droga 1 kloeś za 51 pts. to jednak lekkie przegięcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarkOne
Kapłan Świątyni



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:44, 15 Lis 2006    Temat postu:

Przegięcia? To są latający skałci z pazurami w PA!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAG.ISTER
Dobosz



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grabiszyńska

PostWysłany: Śro 17:03, 15 Lis 2006    Temat postu:

Teraz jak się zastanawiałem to lepije wystawić 2 marinów assaltowych niż jednedo kolesia z obstawy shreka także na razie bede grał kapelanem. Jak bedzie mi już jakoś szło to pomyśli sie nad wystawianiem shreka z obstawa. Nie chce ryzykować straty 400 pts.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:03, 15 Lis 2006    Temat postu:

co by nie mieli jak dostaną rapid fire z latarki czy boltera to kolesie za 50 pkt składają się równie dobrze jak zwykle kartofle albo assaultowcy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAG.ISTER
Dobosz



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grabiszyńska

PostWysłany: Śro 21:43, 15 Lis 2006    Temat postu:

Mniejsza poniose straste w pts bo skład 9 koleśi kosztuje coś koło 200 pts. takrze wystawie 2 takie składy. Jak by nie patrzeć bardziej opłacalny interes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Śro 22:48, 15 Lis 2006    Temat postu:

Witam,

myślę że koleś, który wart jest minimum 60pkt, a dostajesz go za 51pkt to chyba nie najgorszy interes Question A assaultowcy mają swoje wady:
- tylko jeden ma broń ignorującą save,
- nie mogą przerzucać rzutów na woundowanie,
- mają albo 2xPlasmaPistol albo 2xFlamer (tylko),
- nie mają ruchu przed bitwą,
- nie da się ich wystawić 12 cali od wroga (w dodatku są wtedy niewidoczni).
Oczywiście sporo kosztują jak na jeden oddział ale są po prostu SUPER Exclamation
Zaczynam się powtarzać Question

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAG.ISTER
Dobosz



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grabiszyńska

PostWysłany: Czw 5:58, 16 Lis 2006    Temat postu:

A co mi tak dokładnie to że jestem nie widoczny i czy shrek ma ruch 6 calli czy D6?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Pikinier



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 7:47, 16 Lis 2006    Temat postu:

To ze cie nei widac hmmm to chyba logiczne, nie mozna do ciebie strzelac:PRazz A shrk ma z obstawa scout move 12 cali, do tego swoj ruch 12 calii 6 szarzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAG.ISTER
Dobosz



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grabiszyńska

PostWysłany: Czw 14:50, 16 Lis 2006    Temat postu:

To fajny patent ale musze się jakoś konkretnie nauczyć grać w 40k. Jak potrafił lepiej grać to nad shrekiem się pomyśli ale narazie musze kupić BF do marinów.
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Czw 15:12, 16 Lis 2006    Temat postu:

Witam,

oczywiście że najpierw trzeba mieć czym grać żeby zagrać. Choć jeśli byś chciał to myślę że połączone siły wrocławskich SM (BA+BT) dałyby radę pożyczyć Ci na jakieś granie/turniej odpowiednie figurki tylko musisz chcieć Wink
A co do ruchu to D6 cali to konsolidacja po zniszczeniu wrogiego oddziału w walce wręcz, a 3 cale to jeśli wrogi oddział ucieknie po walce wręcz, ruchu 6 calowego Szrajk nie przewiduje (chyba że z rzutu D6) bo jest na JP czyli ma ruchu 12 cali Exclamation Twisted Evil

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KapitanSchab
Rycerz Twierdzy



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:13, 19 Lis 2006    Temat postu:

mam pytanie, jak dziala aptekarz u SM ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 15:07, 19 Lis 2006    Temat postu:

jeśli aktualnie nie ucieka, nie jest spinowany, albo nie jest zlokowany w walce wręcz to raz na turę w promieniu 6'' od niego ignorujesz nieudany test save(nie działa na power weponki i instant kile). Oprócz tego kolesie zabici od strzelania w 6'' od aptekarza nie są liczeni do testów paniki. Czyli jak Ci zabiją 3 kolesi z 10 osobowego składu to nie kulasz na morale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KapitanSchab
Rycerz Twierdzy



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:29, 19 Lis 2006    Temat postu:

i we wszystkich armiach tak to dziala i u imperiali ? (zecz jasna w tych w ktorych jest medyk)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Warhammer 40k Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin