Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


CONFRONTATION - 3.5
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Confrontation, Rag'Narok, Hybrid...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarkOne
Kapłan Świątyni



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 19:08, 12 Paź 2006    Temat postu:

Całkiem fajnie, jeszcze niech wydadza zestaw fajnych cudów dla Gryfolców i wracam do konfry Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majsinek
Da Wielki Zielony



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żytnia Street

PostWysłany: Czw 21:54, 12 Paź 2006    Temat postu:

Benedictus napisał:
Całkiem fajnie, jeszcze niech wydadza zestaw fajnych cudów dla Gryfolców i wracam do konfry Razz


PLZ tylko nie gryfami, jeśli chcesz wracać to jakąś rasą której nie ma TW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Pikinier



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 6:19, 13 Paź 2006    Temat postu:

Jak sie popatrzy to tak na prawde nie ma armi ktorej by nie bylo w twierdz, poza swierzo wydanymi elfami daikinee oraz Cadwallonem. Chyba jescze goblinow nie ma i to wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KapitanSchab
Rycerz Twierdzy



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:04, 13 Paź 2006    Temat postu:

dokladnie to chodzi o to zeby ni bylo KOLEJNYCH gryfow bo jest ich po prostu wystarczajaco wiele a nawet za duzo moim zdaniem. najlepiej grac tymi ktorych jest bardzo malo (apropo tego ze podobno niema ras ktorymi sie niegra w tw to nieprawda bo nikt nie gra acheronem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarkOne
Kapłan Świątyni



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 14:30, 13 Paź 2006    Temat postu:

Marsjanek, to ja pierwszy grałem Gryfami więc się odwal! Razz
A od teraz (z fajna magią) zaczął podobać mi się Acheron Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince of Impure
Dziesiętnik



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:48, 13 Paź 2006    Temat postu:

A neutral shade of black. napisał:
THERE IS A PLANNED REVISION OF MOST IF NOT ALL CARD PROFILES

Making extra sure that everyone's read that.

It won't be finished until February 2007 at the earliest, but it's currently in the works according to the people from the French forum who are in the know.

Radzę się wstrzymać z wyborem armi pod kątem dopakowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA
Setnik



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:56, 15 Paź 2006    Temat postu:

Ostatnio padło stwierdzenie w twierdzy że ten druński cudak co przyzywa żywą legende to chyba cośnie tak mogę prosić o jakies wyjaśnienie że cud który był wart 250 ap teraz ni nie kosztuje ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarkOne
Kapłan Świątyni



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 21:31, 15 Paź 2006    Temat postu:

Policzyłem to, czar kosztuje w 3ed 115 pkt, trudność 10, a wiec Ardokath wzywa go z bazy na 5+ (licze tutaj sumę jego spirali, która wynosi 5). Jeżeli taki ludek zbierze wokół siebie kilku wyznawców, wtedy wychodzi mu jeszcze łatwiej. Uważam jednak, że wezwanie na 5+, w pierwsej rundzie, naprwdę silnego kolesia, za darmo jest przegięciem Razz

Oto statystki tego Elementala(?): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tzynamoon
Łucznik



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:59, 15 Paź 2006    Temat postu:

Czy wg. Was bull's eye w rekach drunskich luczników z toxiciem moze troche namieszac....eh czy balibyscie sie takiego profilu..

pzrd..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Pikinier



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:39, 16 Paź 2006    Temat postu:

Ja jako gracz lwami nie boje sie niczego Twisted Evil Twisted Evil Aczkowliek nie zmienia to fakty iz moge zostac posiekany. Wszystkie "przegiete" kombinacje maja sile tylkow tedy jak zostana odpowiednio uzyte tzn trzeba miec dobry pomysl. Ja bym chcial sobie pograc z nowa rozpiska rakoo zeby zobnaczyc czy tylko w zalorzeniach jest taka straszna bo "przegiecia" darmowej magi nie zauwazylem a stoczylem juz 2 potyczki na darmowych czarach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarkOne
Kapłan Świątyni



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:47, 16 Paź 2006    Temat postu:

Paladyn napisał:
Ja jako gracz lwami nie boje sie niczego Twisted Evil Twisted Evil Aczkowliek nie zmienia to fakty iz moge zostac posiekany. Wszystkie "przegiete" kombinacje maja sile tylkow tedy jak zostana odpowiednio uzyte tzn trzeba miec dobry pomysl. Ja bym chcial sobie pograc z nowa rozpiska rakoo zeby zobnaczyc czy tylko w zalorzeniach jest taka straszna bo "przegiecia" darmowej magi nie zauwazylem a stoczylem juz 2 potyczki na darmowych czarach.


Popatrz, kupuje Melkiona, daje mu Feniksa (może teraz mieć wszystkie czary ognia). Razem z artefaktem kosztuje 98 pkt, a posiada wszystkie czary ognia. Wiem, że pewnie zaraz wyskoczysz z czymś w stylu, że i tak nie uzyje wszystkich czarów i mam za mało gemów. Ale mój mag staje się cholernie uniwersalny, moge dodawac War Fury, dawać odporność na czary, nawalac kula ognia, dywanem ognia jak trzeba. Wszystkiego nie wykorzystam ale nie będę puźniej mówił "cholera mogłem wziąść ten czar". To samo dzieje z Gorgoną i jej artefaktem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA
Setnik



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:34, 17 Paź 2006    Temat postu:

e to zajebongo to moze sobie kupie flaminga Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tzynamoon
Łucznik



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:33, 17 Paź 2006    Temat postu:

Jakich zasad nie lubicie albo lepiej jakie zasady dla was sa najbardziej przegiete badz najbardziej "parufkovate"... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince of Impure
Dziesiętnik



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:12, 17 Paź 2006    Temat postu:

Bulls Eye jest za mocny, gdyby był górny limit siły, o jaką może podnieść strzał byłoby lepiej. Przywoływanie jest trochę za tanie teraz, niektórzy magowie są teraz jednak zbyt gywalni, część czarów powinna jednak mieć koszt. Najgłupsze jednak są zasady dotyczące pola widzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Pikinier



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 21:11, 18 Paź 2006    Temat postu:

Widac ze zasady 3.5 tez sa robione na szybko bo bulls eye jest niezbedny dla lucznikow by byli grywalni, nawet jak sie rzuci 6 i cos przezuci co sie zadko zdaza. Zapomnieli jednak ze niektorzy strzelcy nie bedacy artyleria maja duzo sily i wtedy mozna niezla sile wyciagnac. Z drugiej strony uzywajac bulls eye stoi sie w miejscu wiec traci sie sporo na mobilnosci. Bardziej bym sie oawial lampy na 2+ przed walka z sila 8 od nowego wilka czy ogra z cadwallonu... rzeba stestowac wsyztskie warianty gry i wtedy sie dokaldnie oceni jakie sa zmiany. Na pewno moge powiedziec ze zasady robione byly na szybko, bez przemyslenia, w wielu przypadkach pmagaja ale w niektorych robia niezlych rzeznikow. co do pola widzenia to wreszcie golborak ktory jest szerszy niz wyzszy, a wyzszy od pretoriana boedzie widoczny znad goblina pirata, albo przykald z ostatniego turnieju gdzie nie bylo widac cyklopa bo przed nim stal prowler of the abyss i tez byl rozmariu duzoego chociarz nawet do polowy g nie zaslanial. Wszystkoz alezy od podejscia i np mozna si umowic ze zwykly czlowiek zaslania innego zwyklego czlowieka, boc zy ktos kuca, czy skacze czy jest zakopany od glowy w dol to nei zmeinia fakty iz jest to czlowiek, wszystko zalezy od podejscia do gry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Confrontation, Rag'Narok, Hybrid... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin