Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


CONFRONTATION - 3.5
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Confrontation, Rag'Narok, Hybrid...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xeratus
Dziesiętnik



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:30, 09 Paź 2006    Temat postu: CONFRONTATION - 3.5

polecam poczytać:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rakoo
Master Librarian
Master Librarian



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:44, 09 Paź 2006    Temat postu:

Zalosne...

Dobrze zlozone wilki czy Devki rozkladaja prawie wszystko w 3 tury...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince of Impure
Dziesiętnik



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:55, 09 Paź 2006    Temat postu:

Nie powiedziałbym, zwłaszcza przy zasadach dla magów. To jest dziwne, częściowo przegięte... Pamiętaj tylko Rakoo, że artyleria nie dostaje buls eye ani assault fireing.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xeratus
Dziesiętnik



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:58, 09 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:
CHARGING STRENGTH/X (P. 132)
The following text replaces that in the rulebook.
Charging strength/X (passive) : When a fighter
with this ability charges, his STR is replaced by X.
This modification applies until the end of the first
combat in which the fighter takes part during the
turn. Possible modifiers to the STR of the fighter
apply to this new STR value
Charging Strength/X is not taken into account if a
fighter deals a Master Strike.



to się konni Lwów załamią Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Pikinier



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 12:00, 10 Paź 2006    Temat postu:

Ktos moze mi powiedziec jak dziala ta zasada dotyczaca kupowania cudow i czarow, bo z tego co rozumiem to sa teraz za darmo i jedyne ograniczenie polega na ilosci jakie mozna wziasc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rakoo
Master Librarian
Master Librarian



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:27, 10 Paź 2006    Temat postu:

Bierzesz ile chcesz za darmo byleby nie przekroczyc dopuszczalnych limitow (np Intensity czarow nie moze byc wyzsze niz 2 x POW).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince of Impure
Dziesiętnik



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:05, 10 Paź 2006    Temat postu:

Dla pure magów insensity nie może przekroczyć 2*Powm dla pure faithfulli fervor nie może przekroczyć 2*suma aspektów, dla wojowniczych odmian tak samo, ale bez "2*"
Mam ogromną prośbę, przed ostateczną krytyką potestujcie chociaż te zasady. LOS jest idiotyczny, ale reszta może ujść (choć i tak uważam, że powinien być limit, że koszt darmowych czarów nie może łącznie przekroczyć połowy kosztu modelu).

Rakoo zmień coś proszę z tymi rangami na forum, bo ten chłop przy drodze czy ciura obozowa są dobijające.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xeratus
Dziesiętnik



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:08, 10 Paź 2006    Temat postu:

Prince of Impure napisał:

Rakoo zmień coś proszę z tymi rangami na forum, bo ten chłop przy drodze czy ciura obozowa są dobijające.


To nie do mnie ale...masz kompleksy? Smile pisz więcej to Ci się ranga zmieni:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majsinek
Da Wielki Zielony



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żytnia Street

PostWysłany: Wto 23:08, 10 Paź 2006    Temat postu:

Czy te zasady napisał Rackham ?!

One są super ! Teraz przynajmniej opłaca się wystawiać strzelaczy i magów a nie samych wojów !

Mam jeszcze jedną prośbe, mógł by ktoś napisać co DOKŁADNIE robi "bull's eye" ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince of Impure
Dziesiętnik



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:14, 10 Paź 2006    Temat postu:

Tyle ile rzucisz ponad wymagany do trafienia poziom tyle dodaje Ci się do obrażeń. Zasady dotyczące LOS są głupie, a darmowe czary i cuda tworzą przegiętych przywoływaczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Pikinier



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 5:37, 11 Paź 2006    Temat postu:

Spojz na to z innej strony: w 3 edycji praiwe nikt nie uzywal magow a tym bardziej kaplanow bo jak przychodzilo co do zcego to koles po daniu mi czaru czy sensownego cudu kosztowal jakies 100 punktow jak nie wiecej. I potem jak sie przekalkulowalo ile by kosztowal bohater wojak i ile on zrobi to dochodzilo sie do wniosku ze lepiej wziasc wojaka. To samo z warrior-magami i warrior-monkami. Nikt ich nie bral bo koszt byl ok 40 punktow u wiekszosci armi i lepiej za to wystawic kolejnego pretoriana czy royal guarda bow iecej zrobi. Kolesie stana sie tak naprawde o 20-30 punkto tansi bo i tak nigdy nie kupowalo im sie wiecej czarow. Co do przyzywania to jak sie wzielo maga z elemental summoning jego koszt byl obledny a sam elemental nie byl az tak mocny zeby zwrocic koszt maga a ak wiadomo magowi przydal by sie jescze jakis czar ofensywny i wychodzilo ze koles jest super nieoplacalny. Kolejna sprawa to to ze nawet jak masz pelny wybor czarow to w turze zrobisz 1, maks 2 czaru bo po prostu nei starczy ci gemow, i ta zasada daje po prostu wybor czarow w czasie potyczki kiedy np na poczatku rzucilo by sie czar co zaslania armie a potem jak jzu sie dojdzie do walki to jakims ofensywnym walic. Najszybciej jaksie da przetestuje te zasady i powiem wam o moich spostzrezeniach.

Co do innych zasad to widze ze usiluja reanimwoac jednostki ktore dawno juz wyszly z urzycia czyli kolesie z ambidexterious, sequence czi wogole stzrelaczy ktory nie mogli za wiele zrobic. Wg mnei mozna sie spodziewac conajmniej jescze jednej takiej korekty zasad bo pisze we wstepie ze te sa do czarowania, cudowania i strzelania. Bardzo mozliwe ze wyjdzie cos do walki i ogolnei wojakow i zmienia jeszcze kilka beznadziejnych umiejetnosci i mozna meic nadzieje na nowa tabelke obrazen(ja taka mam) bo ta wg mnei zabila wszytskie jednostki z mala sila i dla tego ich sie po prostu nie uzywa(widizal ktos kiedys walkirie na stole, albo swordsmana?)Widac ze ludzie z rackhama zauwazyli ze kilka zasad im nie wyszlo i staraja sie to naprawic(te zmiany co weszly abrdzo i sie podobaja, szcegolnie zmiana beznadziejnych umiejetnosic na bardzej przydatne i podpakowanie beznadziejnych w tej edycji strzelcow)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince of Impure
Dziesiętnik



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:29, 11 Paź 2006    Temat postu:

Magów niektórzy używali. Odpowiednio dopakowany Eschelius biegał jako ponad 200 punktowy nietykalny rzeźnik. Tani magowie i kapłani też bywali w użyciu (przywoływania się boję głównie pod ich kątem, szamanka keltyjska za 24 punkty może teraz przywołać żywiołaka).
Ogólnie ciesze się, że uniknęliśmy tu schiz jakie się dzieją na enforum i mythosie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Pikinier



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 7:44, 11 Paź 2006    Temat postu:

Tak ale ich umiejetnosci magiczne byly nieadekwatne do kosztu, po obcieciu czarowania przez 3 edycje ich uzywalnosc mocno spadla. a szamanka z zywiolakiem to tak na prawde niewiele zrobi:
1 tura - 4 gemy wiec nie przywola zywiolu
2 tura - jak odzyska mane a o nic pewnego to przyzwie
3 tura - no wreszcie nasz zywiol pojdzie sie bic
4 tura - czesto ostatnia bo ostatnio gramy na 4 tury bo w zupelnosci wystarcza i taki zywiol niewiele zrobil

poza tym, niemozna zapomniec ze mozna kulturalnie zabic szamanke i zywiolsie nei pojawi, a nie pamietam co sie dizeje z zywiolem jak ogolnie sie zabije ta kolesiowe. To jest przyklad ze mozna rpzegiac ale jest to 1 przyklad na cala gre. Jak dla mnie az takich przegiec przez to ze czary sa darmowe nie bedzie, conajwyzej dostawie sobie teraz 1 kolesia wiecej w rozpisce, a mag bedzie bardziej uniwersalny bo czesto bywalo z krecil sie poo stole i nicnei zrobil bo jego czary by;ly za slabe zeby kogos zranic a wspomagajacego czaru sie nei wezmie boto jest np 110 punktow za to zeby nic nei widziec a jak ala armia przeciwnika sie rzuci na mnei do bicia ti niewiele ten mag by pomogl, no nic ogramy i zobaczymy jak bedzie. Moze teraz ujzymy wiecej magow i cudakow na stole.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QBA
Setnik



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:18, 11 Paź 2006    Temat postu:

w końcu bedziemy wystawiać znowu tony magów i bedziemy mieli szanse z lwami bo mają dupnego elementa społecznego a ja chyba znowu bede grać sessarami i bede wzywać wszystkie 4 elementy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KapitanSchab
Rycerz Twierdzy



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:18, 12 Paź 2006    Temat postu:

ta i nawet ja bede mogl zagrac lucznikami drunskimi w konfre !!! Very Happy Twisted Evil (sila 4 w strzelaniu i toxic 1)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Confrontation, Rag'Narok, Hybrid... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin